Problema inchidere centralizata E91 ? Modul Diversity defect.

În cazul în care există o soluție cunoscută, se va posta aici
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Pixel
Site Admin
Mesaje: 5
Membru din: Mar Dec 12, 2023 9:31 am

Este destul de renumită problema în rândul e91-lor ca la un moment din viața ei inchiderea centralizată încetează sa funcționeze, și nu numai. Așa că dacă ai una dintre problemele de mai jos, îți voi explica cum să o rezolvi. De cele mai multe ori se rezolvă rapid și ieftin, dar poate să fie și scump.


Probleme apărute:
  • Telecomanda nu mai încuie sau descuie mașina.
  • Recepția FM foarte slabă / inexistentă
  • Funcții ale haionului nu merg (deschidere lunetă, ștergător, stopuri)
  • Martor portbagaj deschis deșii este inchis.

Aici rezolvarea se împarte in 2 categorii:
  • Firele rupte din cele 2 burdufuri
- Dacă aveți problema doar cu închiderea, verificați burduful din dreapta, în special cel subțire si lung care duce la lunetă.
Acolo se găsesc 4 fire, pe noi ne interesează doar ROȘU-Verde, ALBASTRU-Roșu și ALBASTRU-Galben (unde culoarea scrisă cu majuscule este predominantă).
Dacă aveți unul din aceste fire rupte, sau oxidate, sunt șanse mari să scapați doar cu refacerea lor, izolare (recomand lipire cu fludor).

- Dacă aveți alte probleme precum ștergător, dezaburire sau alte funcții verificați firele din ambele manșoane, recomandabil cu borna de la baterie scoasă pentru că puteți face un scurt, care se va duce direct in FRM, si o să fie mai complicat să il resetați.

  • Firele sunt ok, dar închiderea tot nu funcționează
Măsoara între firul ROȘU-Verde și caroserie (minus) și dacă nu ai 12V acolo iar firele sunt ok, siguranța aferentă Diversity ester arsă, diferă locația ei de la model la model - lasă-mi aici o serie de șasiu și iti voi spune exact care este siguranța.

-Dacă ai 12V pe fir, și tot nu merge, în această situație modulul Diversity din elenorul haionului, este defect.
Puteți să cumpărați unul din dezmembrări, dar sugestia mea este să mergeți cu masina si să-i faceți proba pe loc. Modulul este Plug & Play ceea ce înseamnă că nu are nevoie de programare sau codare, se montează pe mașina și va funcționa.
Atenție: după montarea modulului, bagați cheia în contact și apăsați pe start fără să porniți motorul. Scoateți cheia și testați.
Prețul unui modul în dezmembrări este cam de 300-400 lei, asta pentru că cei care îl vând știu ca depindeți de el :roll: .

Totuși, cunosc o persoană care se ocupă de reparația acestor module, le face cam în 2h, și oferă garanție pe viață, și e mai ieftin de 400lei cât costă un modul. Mai ales că sunt șanse ca pe viitor, să se strice și ăla din dezmembrări.

Dacă și tu ai problema cu modulul, lasă un mesaj aici :)
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Scrie răspuns
  • Informaţie
  • Cine este conectat

    Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori